Новости коммуникационного агентства «Полезные связи»
19 сентября 2010 года при поддержке коммуникационного агентства "Полезные связи" в рамках ежегодного праздника Major Day, собравшего в этот раз более 5000 автолюбителей, прошла пресс-конференция руководства Major Auto (www.major-auto.ru), на которой были озвучены планы компании на конец 2010 – начало 2011 гг.
19 сентября 2010 года при поддержке коммуникационного агентства "Полезные связи" в рамках ежегодного праздника Major Day, собравшего в этот раз более 5000 автолюбителей, прошла пресс-конференция руководства Major Auto (www.major-auto.ru), на которой были озвучены планы компании на конец 2010 – начало 2011 гг.
В ходе мероприятия на вопросы журналистов ответили президент Major Auto Михаил Бахтиаров, директор по продажам Дмитрий Паршенцев, директор подразделения Major Expert Давид Павлов и представитель партнера праздника - координатор маркетинговых программ компании ExxonMobil в России Галина Волощук. После пресс-конференции представители СМИ приняли участие в специально организованных тест-драйвах на легковых авто и внедорожниках.
News of Poleznyie Svyazy Communications Agency
Major Auto (www.major-auto.ru) management held a press conference on September 19, 2010, supported by Poleznyie Svyazy Communications Agency, as part of celebrating the annual Major Day holiday, which brought together over 5,000 motorists and car enthusiasts this time. Major Auto announced the company`s plans for the final months of 2010 and early 2011.
During the event, Major Auto President Mikhail Bakhtiarov, Sales Director Dmitry Parshentsev, Director of Major Expert Division David Pavlov, and a representative of holiday partner ExxonMobil, Galina Voloshchuk, Coordinator of ExxonMobil Russian marketing programs answered questions from the media. After the press conference, gentlemen and ladies of the press took part in specially arranged test drives of passenger cars and SUVs.
В ходе мероприятия на вопросы журналистов ответили президент Major Auto Михаил Бахтиаров, директор по продажам Дмитрий Паршенцев, директор подразделения Major Expert Давид Павлов и представитель партнера праздника - координатор маркетинговых программ компании ExxonMobil в России Галина Волощук. После пресс-конференции представители СМИ приняли участие в специально организованных тест-драйвах на легковых авто и внедорожниках.
News of Poleznyie Svyazy Communications Agency
Major Auto (www.major-auto.ru) management held a press conference on September 19, 2010, supported by Poleznyie Svyazy Communications Agency, as part of celebrating the annual Major Day holiday, which brought together over 5,000 motorists and car enthusiasts this time. Major Auto announced the company`s plans for the final months of 2010 and early 2011.
During the event, Major Auto President Mikhail Bakhtiarov, Sales Director Dmitry Parshentsev, Director of Major Expert Division David Pavlov, and a representative of holiday partner ExxonMobil, Galina Voloshchuk, Coordinator of ExxonMobil Russian marketing programs answered questions from the media. After the press conference, gentlemen and ladies of the press took part in specially arranged test drives of passenger cars and SUVs.
Источник:
http://www.livadiaclub.ru